Contact:  Vodafone: 0723 318 590  
Vodafone este telefonul la care ma gasiti oriunde. Sun inapoi la apelurile pierdute.
MULTUMESC PENTRU INTELEGERE!

Din experienta mea reiese ca cei cu care am vorbit direct au inteles mult mai exact situatia indiferent daca au comandat sau nu !!! Cu foarte multe persoane care nu au acceptat aceasta discutie directa au aparut neintelegeri. Nu vreau sa pacalesc pe nimeni, nu vreau sa fortez pe nimeni sa cumpere sau sa vorbeasca cu mine. E alegerea dvs. Insa e posibil ca sa aveti nemultumiri care ar fi foarte probabil sa le eliminati daca am discuta direct si ati intelege exact situatia cu ceea ce comandati !!! Discutia directa e mult mai bogata in nuante si intelegerea este mult mai buna. Intrebarile au un raspuns instantaneu si se pot face precizari pana intelegerea este corecta si completa !!!
Prima pagină Impresii Contact  
  Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.   Cosul meu
de
cumparaturi
    Anticariat Librarie => Lista carti => Cautare: Perpessicius
Pagini:  ( 1 )  >>  
        Detalii

Cartea nuntii - George Calinescu

Anticariat carti dragoste, romantic, iubire
Format: 20/13 cm-
George Calinescu a fost un critic, istoric literar, scriitor, publicist, academician roman, personalitate enciclopedica a culturii si literaturii romane, de orientare, dupa unii critici, clasicizanta, dupa altii doar italienizanta sau umanista. Este considerat drept unul dintre cei mai importanti critici literari romani din toate timpurile, alaturi de Titu Maiorescu sau Eugen Lovinescu. Isi semneaza intotdeauna articolele cu pseudonimul G. Calinescu, dupa o moda destul de raspandita in perioada interbelica.

Cartea nuntii este romanul a doua lumi, una ultraarhaica alta ultramoderna. Iata un spectacol cu atat mai sesizant, cu cat si contrastul e mai artistic si mai minutios studiat si care face din Cartea nuntii unul din valoroasele documente ale societatii noastre contemporane. Poezia citadina, in care mari autori au dat pagini clasice, isi adauga astazi acest roman ancorat puternic in inima Bucurestilor moderni. - Perpessicius

Cartea nuntii, primul roman al lui G. Calinescu, este, asa cum il numea Nicolae Manolescu, un roman „al educatiei sentimentale", avand ca tema centrala iubirea dintre proaspatul doctor in litere Jim Marinescu si tanara absolventa de liceu Vera Policrat, iubire care se implines- te prin casatorie. Insa Cartea nuntii nu e doar un roman de dragoste, ci si o radiografie a scolii romanesti in perioada interbelica, in care accentul cade pe relatia profesor–elev. Nu in ultimul rand, cartea reliefeaza, prin contrast, societatea moderna, in plin proces de civilizare si de innoire in plan social, economic si tehnologic, care invinge definitiv familia ciudata, tributara unor dogme nefericite a personajului principal, o colectie de babe decrepite si de fete batrane sterile care populeaza „casa cu molii" in care protagonistul locuieste alaturi de matusile sale.

Cand salcamii statiei incepura sa alunece pe dinaintea trenului, lovind usor cu frunzisul streasina vagonului, Jim trase usa compartimentului si merse sa se aseze la locul sau de langa fereastra. Mirosul de piei incinse si de unsori il facu sa priveasca cu mai multa repulsie plusurile groase ale fotoliilor, de culoarea tutunului uscat. Pe spetezele si pe bratele lor, eroziunile se prefacusera in ulceratii negre, lipicioase, adevarata lepra a stofelor batrane. Jim acoperi cu batista plaga rezematoarei sale, apoi se lasa pe spate, intr-o pozitie calma, rece si meditativa.
...
— Acum tu trebuie sa te odihnesti! – zise el. Ii scoase pantofii din picioare, ii trase ciorapii, ii desfacu si dezbraca rochia si dand la o parte plapuma, o depuse in inima patului. In miscarea picioarelor lungi si zvelte, camasa cazu la o parte si pantecele ramase dezgolit ca un mare taler de sidef. Gandindu-se ca acolo dedesubt se concepea acea fiinta mica ce avea sa strige in curand tulburatoarele vorbe tata si mama, Jim ingenunche la marginea patului si prinzand pe Vera de mijloc, o saruta in mijlocul pantecelui.
— Vezi tu – zise el, mangaind-o pe par si sarutand-o – aci in viscerele tale este principiul universal al Facerii! Cata vreme tu vei rodi, Universul exista. Dintr-un astfel de uter au iesit la facere astri si stele, pamantul si natura. Daca viscerele tale s-ar usca si impreunarea noastra ar fi seaca, atunci odata cu moartea noastra s-ar produce moartea virtuala a generatiilor. Pamantul s-ar raci si zbarci, stelele ar cadea la loc spre nucleele lor ca fulgii de cenusa in vatra, scanteile lumii eterice s-ar strange intr-o singura flacara tremurata si chircita, care la randul ei, invinsa de gheturile golurilor eterne, s-ar incleia intr-o zgura de neguri, restabilind intunericul fara margini si fara sfarsit.

Vera il privi cu cea mai profunda recunostinta si intinzand instinctiv mana spre sexul lui, sopti:
— Jim, te iubesc ca pe nimeni pe lume!... Te iubesc fiindca tu m-ai rodit!
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Cartea nuntii - George Calinescu

Anticariat carti dragoste, romantic, iubire
Format: 20/13 cm-
Cartea nuntii este romanul a doua lumi, una ultraarhaica alta ultramoderna. Iata un spectacol cu atat mai sesizant, cu cat si contrastul e mai artistic si mai minutios studiat si care face din Cartea nuntii unul din valoroasele documente ale societatii noastre contemporane. Poezia citadina, in care mari autori au dat pagini clasice, isi adauga astazi acest roman ancorat puternic in inima Bucurestilor moderni. - Perpessicius

Cartea nuntii, primul roman al lui G. Calinescu, este, asa cum il numea Nicolae Manolescu, un roman „al educatiei sentimentale", avand ca tema centrala iubirea dintre proaspatul doctor in litere Jim Marinescu si tanara absolventa de liceu Vera Policrat, iubire care se implines- te prin casatorie. Insa Cartea nuntii nu e doar un roman de dragoste, ci si o radiografie a scolii romanesti in perioada interbelica, in care accentul cade pe relatia profesor–elev. Nu in ultimul rand, cartea reliefeaza, prin contrast, societatea moderna, in plin proces de civilizare si de innoire in plan social, economic si tehnologic, care invinge definitiv familia ciudata, tributara unor dogme nefericite a personajului principal, o colectie de babe decrepite si de fete batrane sterile care populeaza „casa cu molii" in care protagonistul locuieste alaturi de matusile sale.

Cand salcamii statiei incepura sa alunece pe dinaintea trenului, lovind usor cu frunzisul streasina vagonului, Jim trase usa compartimentului si merse sa se aseze la locul sau de langa fereastra. Mirosul de piei incinse si de unsori il facu sa priveasca cu mai multa repulsie plusurile groase ale fotoliilor, de culoarea tutunului uscat. Pe spetezele si pe bratele lor, eroziunile se prefacusera in ulceratii negre, lipicioase, adevarata lepra a stofelor batrane. Jim acoperi cu batista plaga rezematoarei sale, apoi se lasa pe spate, intr-o pozitie calma, rece si meditativa.
...
— Acum tu trebuie sa te odihnesti! – zise el. Ii scoase pantofii din picioare, ii trase ciorapii, ii desfacu si dezbraca rochia si dand la o parte plapuma, o depuse in inima patului. In miscarea picioarelor lungi si zvelte, camasa cazu la o parte si pantecele ramase dezgolit ca un mare taler de sidef. Gandindu-se ca acolo dedesubt se concepea acea fiinta mica ce avea sa strige in curand tulburatoarele vorbe tata si mama, Jim ingenunche la marginea patului si prinzand pe Vera de mijloc, o saruta in mijlocul pantecelui.
— Vezi tu – zise el, mangaind-o pe par si sarutand-o – aci in viscerele tale este principiul universal al Facerii! Cata vreme tu vei rodi, Universul exista. Dintr-un astfel de uter au iesit la facere astri si stele, pamantul si natura. Daca viscerele tale s-ar usca si impreunarea noastra ar fi seaca, atunci odata cu moartea noastra s-ar produce moartea virtuala a generatiilor. Pamantul s-ar raci si zbarci, stelele ar cadea la loc spre nucleele lor ca fulgii de cenusa in vatra, scanteile lumii eterice s-ar strange intr-o singura flacara tremurata si chircita, care la randul ei, invinsa de gheturile golurilor eterne, s-ar incleia intr-o zgura de neguri, restabilind intunericul fara margini si fara sfarsit.

Vera il privi cu cea mai profunda recunostinta si intinzand instinctiv mana spre sexul lui, sopti:
— Jim, te iubesc ca pe nimeni pe lume!... Te iubesc fiindca tu m-ai rodit!
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Mentiuni de istoriografie literara si folclor 1948-1956 - Perpessicius

Anticariat carti literatura romana
Format:
de format 19,5/13 cm
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Cartea nuntii - George Calinescu

Anticariat carti literatura romana
Format: 20/13 cm-
Cartea nuntii este romanul a doua lumi, una ultraarhaica alta ultramoderna. Iata un spectacol cu atat mai sesizant, cu cat si contrastul e mai artistic si mai minutios studiat si care face din Cartea nuntii unul din valoroasele documente ale societatii noastre contemporane. Poezia citadina, in care mari autori au dat pagini clasice, isi adauga astazi acest roman ancorat puternic in inima Bucurestilor moderni. - Perpessicius

Cartea nuntii, primul roman al lui G. Calinescu, este, asa cum il numea Nicolae Manolescu, un roman „al educatiei sentimentale", avand ca tema centrala iubirea dintre proaspatul doctor in litere Jim Marinescu si tanara absolventa de liceu Vera Policrat, iubire care se implines- te prin casatorie. Insa Cartea nuntii nu e doar un roman de dragoste, ci si o radiografie a scolii romanesti in perioada interbelica, in care accentul cade pe relatia profesor–elev. Nu in ultimul rand, cartea reliefeaza, prin contrast, societatea moderna, in plin proces de civilizare si de innoire in plan social, economic si tehnologic, care invinge definitiv familia ciudata, tributara unor dogme nefericite a personajului principal, o colectie de babe decrepite si de fete batrane sterile care populeaza „casa cu molii" in care protagonistul locuieste alaturi de matusile sale.

Cand salcamii statiei incepura sa alunece pe dinaintea trenului, lovind usor cu frunzisul streasina vagonului, Jim trase usa compartimentului si merse sa se aseze la locul sau de langa fereastra. Mirosul de piei incinse si de unsori il facu sa priveasca cu mai multa repulsie plusurile groase ale fotoliilor, de culoarea tutunului uscat. Pe spetezele si pe bratele lor, eroziunile se prefacusera in ulceratii negre, lipicioase, adevarata lepra a stofelor batrane. Jim acoperi cu batista plaga rezematoarei sale, apoi se lasa pe spate, intr-o pozitie calma, rece si meditativa.
...
— Acum tu trebuie sa te odihnesti! – zise el. Ii scoase pantofii din picioare, ii trase ciorapii, ii desfacu si dezbraca rochia si dand la o parte plapuma, o depuse in inima patului. In miscarea picioarelor lungi si zvelte, camasa cazu la o parte si pantecele ramase dezgolit ca un mare taler de sidef. Gandindu-se ca acolo dedesubt se concepea acea fiinta mica ce avea sa strige in curand tulburatoarele vorbe tata si mama, Jim ingenunche la marginea patului si prinzand pe Vera de mijloc, o saruta in mijlocul pantecelui.
— Vezi tu – zise el, mangaind-o pe par si sarutand-o – aci in viscerele tale este principiul universal al Facerii! Cata vreme tu vei rodi, Universul exista. Dintr-un astfel de uter au iesit la facere astri si stele, pamantul si natura. Daca viscerele tale s-ar usca si impreunarea noastra ar fi seaca, atunci odata cu moartea noastra s-ar produce moartea virtuala a generatiilor. Pamantul s-ar raci si zbarci, stelele ar cadea la loc spre nucleele lor ca fulgii de cenusa in vatra, scanteile lumii eterice s-ar strange intr-o singura flacara tremurata si chircita, care la randul ei, invinsa de gheturile golurilor eterne, s-ar incleia intr-o zgura de neguri, restabilind intunericul fara margini si fara sfarsit.

Vera il privi cu cea mai profunda recunostinta si intinzand instinctiv mana spre sexul lui, sopti:
— Jim, te iubesc ca pe nimeni pe lume!... Te iubesc fiindca tu m-ai rodit!
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Al treilea - Mircea E. Balaban

Anticariat carti carte veche
Format:
carte veche, de format normal, cartonata in particular, in limba romana

impresiile lui Perpessicius fiind mai mult decât favorabile. Pe urzeala unei povești de dragoste (Irene și Jacques visează o iubire care să poarte „accentul veșniciei"), Balaban, ambițios în intențiile lui, urmărește să dezvolte tema destinului, eternul „al treilea", care sfărâmă iluziile și proiectele a doi logodnici aflați în pragul vieții. Jacques, student în sculptură și arhitectură la Paris, este victima unei eredități încărcate, care nu va întârzia să ră­bufnească.
Ciclotimic, trecând ușor de la veselie la tristețe, el suferă de „excitație maniacă"; iar „deraierea" lui e prevestită de unele comportări ciudate. Va sfârși ca un „strigoi", într-un ospiciu, modelând din zăpadă - simbol lejer - o statuie. Detaliile morbide abat romanul în sfera patologiei, speculată într-o anecdotică insistentă, ce dă în vileag lecturile predilecte ale prozatorului. Tentat de analiza psihologică, el nu-și repri­mă deloc, în pasajele descriptive, gustul pentru metafora sus­ceptibilă să împânzească liric o narațiune care, urmând acest făgaș, se diluează treptat.
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Istoria literaturii romane - de la origini pana in prezent - George Calinescu

Anticariat carti literatura romana
Format: 20/13 cm-
cartonata cu supracoperta, formatul mare
editia a II-a revazuta si adaugita

TABLA DE MATERII
Prefață
Epoca veche. Secolele XVI–XVIII. Începuturile, literatura de Ev Mediu Întîrziat
Întîiele manuscrise și tipărituri. Formarea limbii române
„Literatura” religioasă. Limba literară
Elocvența: Falsul necrolog Neagoe, Varlaam, Antim Ivireanul
Cronicarii moldoveni
Cronicarii munteni
D. Cantemir: folozof și romancier
Traduceri: apocrife, medievalități întîrziate, cărți de colportaj
Poezia
Miturile: Traian și Doehia, Miorița, Meșterul Manole, Sburătorul
Descoperirea Occidentului. 1779–1826. „Clasicii” întîrziați
Occidentalizarea
Văcăreștii (Ienache, Alecu, Nicolae)
Matei Milu
Vasile Aaron și Ion Barac
D. Țichindeal
Ioan Budai-Deleanu
Dinicu Golescu
Iordache Golescu
C. Conachi
Comisul Vasile Pogor
Gh. Asachi
Vasile Fabian Bob
Iancu Văcărescu
Barbu Paris Mumuleanu
Începuturi de folozofie
Presa
Romanticii. 1827–1848. Cîntăreții Ruinelor. Damnații. Mesianicii Utopici
Vasile Cîrlova
Tudor Vladimirescu
I. Eliade Rădulescu
C. Aristia
Gr. Pleșoianu
Grigore Alecsandrescu
A. Hrisoverghi
Daniil Scavinschi
Mihail Cuciuran
C.A. Rosetti
Mesianicii pozitivi. 1840–1848. Constituirea spiritului critic
Mihail Kogălniceanu
N. Bălcescu
Al. Russo
Antibonjuriștii. 1830–1848. Conservatismul boiernașilor
C. Faca
Zilot Românul
Naum Rîmniceanu
C. Bălăcescu
Colonelul Lăcusteanu
Paharnicul C. Sion
Întemeierea prozei. 1840. Întîii umoriști
Ermiona Asachi
Constantin Negruzzi
Anton Pann
Cilibi Moise
Romanticii macabri și exotici. 1842–1859. Tehnica versului muzical
D. Bolintineanu
Costache Stamati
Poezia măruntă după 1840. Patrioți și unioniști
Cezar Boliac
Ioan Cătină
Andrei Mureșanu
G. Sion
C. Negri
C. Dăscălescu
G. Săulescu
C. Caragiale
Iorgu Caragiale
E. Winterhalder
D. Gusti
N. Istrati
Al. Pelimon
C.D. Aricescu
Ioan Sîrbu
Al. Donici
Vasile Alecsandri. Momentul 1855. Poezia oficială
V. Alecsandri
Poeți minori în momentul V. Alecsandri. Epoca domnitorului Cuza
„România literară”
Al. Sihleanu
A. Biru
Al. Depărățeanu
G. Crețeanu
M. Zamphirescu
G. Baronzi
N. Nicoleanu
Radu Ionescu
Un sătean
I.C. Fundescu
Romul Scriban
N. Rucăreanu
N.T. Orășanu
Gh. Tăutu
C.V. Carp
Proza și teatrul după 1859. Eseul și romanul
Reviste
Al. Odobescu
N. Filimon
Gr.H. Grandea
B.P. Hasdeu
Ion Ghica
Pantazi Ghica
Ioan M. Bujoreanu
I. Codru-Drăgușanu
N. Scurtescu
Matei Millo
„Junimea”. Momentul 1870. Epoca domnitorului Carol
Titu Maiorescu
„Convorbiri literare”
Theodor Șerbănescu
N. Schelitti
Matilda Cugler
D. Petrino
Samson Bodnărescu
Anton Naum
D. Ollănescu (Ascanio)
M. de Bonacchi
I. Caragiani
Alți poeți
N. Gane
Iacob Negruzzi
V. Pogor
Miron Pompiliu
Filologi, istorici, folozofi
Mihai Eminescu. 1850–1889. Poetul național
Mihai Eminescu
Marii prozatori. Momentul 1880. Promoția ruralilor. Naturalismul
Ion Creangă
I.L. Caragiale
Ioan Slavici
„Literatorul”. 1880. Poezia socială și decadentă. Romanul ciclic
Reviste antijunimiste
Alexandru Macedonski
V.A. Urechia
Bonifaciu Florescu
Carol Scrob
Th.M. Stoenescu
Mircea Demetriade
Duiliu Zamfirescu
N. Petrașcu
Anghel Demetriescu
Grama, Laerțiu
Arta cu tendență. 1881. Epigonii lui Eminescu. Refractarii. Socialiștii
Aron Densusianu
„Contemporanul”
Sofia Nădejde
N. Beldiceanu
C. Mille
C. Dobrogeanu-Gherea
Ronetti Roman
A. Steuerman, Giordano
A. Vlahuță
Traian Demetrescu
N. Burlănescu-Alin
Anton Bacalbașa
Paul Bujor
Micul romantism provincial și rustic. 1890–1900. Nuveliștii. Poezia idilică
„Revista nouă”
Barbu Delavrancea
Ioan Al. Brătescu-Voinești
I.A. Bassarabescu
Vatra
G. Coșbuc
Alți scriitori între 1890–1900
Dimitrie Telcor
O. Carp
I.N. Roman
Teatrul mărunt pînă la 1900
Tendința națională. Momentul 1901. Noul mesianism. Analiza fondului etnic
„Semănătorul”
St.O. Iosif
Octavian Goga
N. Iorga
M. Sadoveanu
Emil Gîrleanu
C. Sandu-Aldea
I. Agârbiceanu
Ioan Paul
Alți scriitori
Ilarie Chendi
Ion Popovici-Bănățeanu
Umorul dialectal
Culturalitatea Bucovinei. Mihai Teliman, Em. Grigorovitza, C. Stamati-Ciurea
Îndrumări spre clasicism. 1905–1916. Critica universitară
H. Sanielevici
S. Mehedinți (Soveja)
Mihail Dragomirescu
Ion Trivale
D. Nanu
G. Tutoveanu
Corneliu Moldovanu
Cincinat Pavelescu
Epigramiști
M. Codreanu
Panait Cerna
Oreste
Al. Davila
G. Diamandy
George Gregorian
Ion Al. George
George Murnu
Teoria specificului național. Momentul 1906. Poporanismul. Grupul „Vieții Românești”
„Viața românească”
G. Ibrăileanu
Izabela Sadoveanu
Octav Botez
Spiridon Popescu
Calistrat Hogaș
D.D. Pătrășcanu
Jean Bart
Constanța Marino-Moscu
Dumitru C. Moruzi
Radu Rosetti
Gala Galaction
Alice Călugăru
Simboliștii. 1905–1906. Înrîurirea franceză
„Vieața nouă”
Ștefan Petică
Iuliu C. Săvescu
D. Anghel
Ion Minulescu
N. Davidescu
Eugeniu Ștefănescu-Est
Al.T. Stamatiad
Emil Isac
Elena Farago
Mihai Cruceanu
N. Budurescu
I.M. Rașcu
G.V. Bacovia
Barbu Nemțeanu
D. Iacobescu
M. Săulescu
Luca I. Caragiale
D. Caracostea
Literatura eclectică pînă la 1916. Teatrul. Basmul dramatizat
„Flacăra”
Victor Eftimiu
Caton Theodorian
V.Al. Jean
A. de Herz
Alți dramaturgi
Zaharia Bârsan
Mihail Sorbul
N.N. Beldiceanu
I.C. Vissarion
I. Dragoslav
Al. Cazaban
V. Demetrius, Radu Cosmin
Horia Furtună
Artur Enășescu
G. Talaz
Umoriști: G. Ranetti
P. Liciu
Romancierii. 1920–1930. Romanul gloatei. Romanul copilăriei. Proustienii
Liviu Rebreanu
Hortensia Papadat-Bengescu
Henriette Yvonne Stahl
Camil Petrescu
Ionel Toodoreanu
C. Stere
Gib I. Mihăescu
Cezar Petrescu
Dem. Theodorescu
Carol Ardeleanu
Al. O. Teodoreanu
Lucia Mantu
Damian Stănoiu
Gh. Brăescu
I.I. Mironescu
Victor Ion Popa
G.M. Vlădescu
Aureliu Cornea
Theodor Scorțescu
F. Aderca
I. Peltz
Ury Benador
Ion Călugăru
I. Ludo
Romulus Dianu
Sergiu Dan
Dragoș Protopopescu
Moderniștii. Momentul 1919. ,,Sburătorul”. Fenomenul Arghezian
Eugen Lovinescu
Tudor Arghezi
Demostene Botez
Adrian Maniu
G. Topîrceanu
M. Sevastos
Otilia Cazimir
Claudia Millian
Alfred Moșoiu
Al. A. Philippide
Camil Baltazar
Aron Cotruș
I. Valerian
G. Bărgăoanu
Virgiliu Moscovici-Monda
D.N. Teodorescu
Mihai Moșandrei
Intimiștii. Momentul 1920. Poezia paternității. Proza etnografică
G. Rotică
Ignotus
Emanoil Bucuța
Emil Dorian
Perpessicius
Al. Rally
Al. Claudian
George Dumitrescu
Tradiționaliștii. Momentul 1923. Autohtonizarea simbolismului. Poezia roadelor
Ion Pillat
B. Fundoianu
Ilarie Voronca
Radu Gyr
D. Ciurezu
Zaharia Stancu
Teodor Murășanu
Ortodoxiștii. Momentul 1926. Iconografia mistică. Doctrina miracolului
Nichifor Crainic
Lucian Blaga
V. Voiculescu
Paul Sterian
Sandu Tudor
Ștefan I. Nenițescu
Const. Goran
„Gîndirea”
Dadaiști. Suprarealiști. Hermetici. Momentul 1928. Reviste de avangardă. Balcanismul
Tristan Tzara
Urmuz
Reviste de avangardă
Geo Bogza
Ion Barbu
Ion Vinea
Mateiu I. Caragiale
H. Bonciu
Simion Stolnicu
Vladimir Streinu
Eugen Jebeleanu
Al. Robot
Cicerone Theodorescu
Horia Stamatu
Dragoș Vrînceanu
Ion Pogan
Andrei Tudor
Mircea Pavelescu
Virgil Gheorghiu
Emil Botta
Ștefan Stănescu
Dan Botta
Constantin Nissipeanu
Radu Boureanu
Emil Gulian
Barbu Brezianu, Jacques Costin
Suprarealiștii bucovineni
Alte orientări. Momentul 1923. Critica sceptică și anticlasică. Critica profesională. Memorialiștii. Noul roman citadin
Paul Zarifopol
M. Ralea
Tudor Vianu
D.I. Suchianu
Pompiliu Constantinescu
Șerban Cioculescu
Scarlat Struțeanu
Octav Șuluțiu
Alți critici
Istoriografia literară universitară
Impresii de călătorie. Eseul
I. Petrovici
Gh. I. Brătianu
Al. Rosetti
Proza documentară: Eugen Goga
Constantin Kirițescu
Sărmanul Klopștock (P. Mihăescu)
Gh. D. Mugur
N.D. Cocea
Vasile Savel
Ludovic Dauș
D.V. Barnoschi
Sandu Teleajen
Teatrul
Mircea Dem. Rădulescu
G. Ciprian
Tudor Mușatescu
George Mihail Zamfirescu
N.M. Condiescu și alții
G. Călinescu
Victor Papilian
Stejar Ionescu
Alexandru Mironescu
Alexandru Sahia
Mircea Damian și umorul proletar
N. Crevedia și literatura dialectală
Ion Iovescu
Mihail Lungianu
George Dorul Dumitrescu
B. Iordan
Pavel Dan
Al. Lascarov-Moldovanu
G. Bănea
Radu Tudoran
Romanul popular: Mihail Drumeș și Petru Bellu
Literatura feminină: Florica Mumuianu
Florica Obogeanu
Maria Banuș
Reymonde Han
Igena Floru
Lucreția Petrescu
Ticu Archip
Georgeta Mircea Cancicov
Lucia Demetrius
Profira Sadoveanu
Sanda Movilă, Sidonia Drăgușanu, Ioana Postelnicu, Olimpia Filitti Borănescu, Ruxandra Oteteleșeanu
Poezia profesiunilor
Fabula: Vasile Militaru
Alți poeți: V. Ciocîlteu etc.
Tuberculoșii: Ioan Ciorănescu, Alex. Călinescu, N. Milcu
Eseniniștii: G. Lesnea
Virgil Carianopol
Vladimir Cavarnali
Basarabenii: Alexei Mateevici
Pan. Halippa
Tudor Plop-Ulmanu
Bogdan Istru
Ardelenii: Emil Giurgiuca
Grigore Popa
Ștefan Popescu
Mihai Beniuc
I.O. Suceveanu
C. Argintaru
Ion Th. Ilea
V. Copilu-Cheatră
George A. Petre
Poeți moderați: Gherghinescu Vania
Matei Alexandrescu
Petru Stati
Poeți tineri: Ștefan Baciu
Teodor Scarlat
Alexandru Raicu
George Fonea
Ion Sofia Manolescu
Aurel Marin, alții
Mircea Badea
D. Stelaru
Traducători
Noua generație. Momentul 1933. Filozofia „neliniștii” și a „aventurii”. Literatura „experiențelor”
Filozofii
Filozofii-mituri: N. Iorga, Vasile Pârvan
Lucian Blaga
Nae Ionescu
Grupul „Crinului alb”
Mircea Eliade
D.D. Roșca
Emil Cioran
Petru P. Ionescu
Bucur Țincu
Ilie N. Lungulescu
Vasile V. Georgescu
Romancierii: Mircea Eliade
Mihail Celarianu
Anton Holban
Mihail Sebastian
C. Fîntîneru
Mircea Gesticone
Anișoara Odeanu
Dan Petrașincu
M. Blecher
Ieronim Șerbu
Mihail Șerban
Petru Manoliu
Pericle Martinescu
T.C. Stan
Ion Biberi
George Acsinteanu
Revistele „Noi generații”
Scriitori români de limbă străină
Contesa de Noailles
Charles-Adolphe Cantacuzène
Specificul național
Bibliografie
Indice
Reeditarea unei opere fundamentale
Notă asupra ediției
Erată
Colofon
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
Pagini:  ( 1 )  >>  
 Web Design  Web Hosting  

Nu gasiti o carte ?

Rog sunați la telefon și NUMAI după aceea pe:

(aici raspund doar cand am netul deschis)

sau
Scrieți AICI
O ultimă variantă:

O vom gasi in reteaua noastra de colaboratori !