|
 Anticariat Librarie - Mii de carti vechi si noi din cele mai diverse categorii
|
|
Roma familiei Borgia - Guillaume Apollinaire Anticariat carti dragoste, romantic, iubire, erotic
Format: 20/14,5 cm- Pentru a intelege istoria familiei Borgia si, in general, pe cea a Italiei de la inceputul secolului al XVI-lea, este absolut necesar sa cunoastem violenta moravurilor din acea epoca.
Otrava facea parte din familie; era folosita pentru orice motiv si, mai ales, fara vreun motiv. Edictele de pedepsire erau atat de obisnuite cu acest fel de asasinat, incat otravirea nu era sanctionata decat daca vizase un grup sau o colectivitate. Intr-un cuvant, otrava era admisa si capatase intrucatva consacrarea oficiala. "Politicienii", fie-ne iertat cuvantul, nu puteau recurge deloc la forta, pe care nu o puteau folosi cei foarte bogati, caci intretinerea unor armate consta enorm si Cesare Borgia, duce de Valentinois, cu toata averea sa si cea a tatalui sau, Papa Alexandru al VI-lea, nu va reusi acest lucru decat cu greu si cu pretul a numeroase crime care ii vor aduce mari foloase.
Daca am avea fata de aceste moravuri dispretul plin de indignare pe care-l incercam fata de crima vicleana, lasa, de o neinduplecare crunta, am da dovada de un sentimentalism inutil si am comite inca o gresala, deoarece asa era epoca, iar aceste moravuri o caracterizau in mod firesc.
|
|
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți. Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.
Adauga in cos
|
Amorurile unui hospodar - Guillaume Apollinaire Anticariat carti dragoste, romantic, iubire, erotic
Format: 20/13 cm- text integral
[...] Viceconsulul Bandi Fornoski stătea, gol pușcă, în salon, culcat pe o sofa moale, și având membrul încordat; lângă el se afla Mira, o muntenegreancă brunetă, care-i mângâia fuduliile. Era și ea goală și, cum stătea aplecată, poziția aceea îi scotea în evidență frumosul ei fund bine strunjit, oacheș și durduliu, a cărui piele fină stătea să plesnească. Printre fesele ei ușor depărtate se putea zări cerculețul cel prohibit și rotund ca un bumb. Mai jos, nervoase și lungi, cele două coapse, întinse, și cum poziția o forța pe Mira să și le depărteze, i se putea vedea sexul, mare și îndesat, bine croit și umbrit de-o coamă deasă și neagră. Intrarea lui Mony n-o deranja deloc, într-un alt colț, pe-un șezlong, două fete drăguțe se giugiuleau scoțând mici ah"-uri de plăcere. Mony se descotorosi în grabă de veșminte, apoi, cu cornul ridicat, se aruncă asupra celor două lesbiene,
încercând să le despartă. Mâinile sale lunecau pe trupurile lor umede și lucioase, care se încolăceau ca niște șerpi. Văzându-le salivând de plăcere și furios că nu se poate și el împărtăși din voluptatea lor, începu să lovească cu palma deschisă peste fundul cel mare și alb aflat cel mai la îndemână. Și cum asta părea s-o excite foarte mult pe purtătoarea acelui fund mare, se pormi să lovească din toate puterile, așa că, până la urmă, biruită de durere, drăguța fată, căreia îi cam înroșise frumosul ei fund alb, se ridică mânioasă și-i spuse:
Ești un porc, prinț al poponarilor! De ce nu ne lași în pace? N-avem nevoie de cornul tău cel umflat. Du-te și dă-i Mirei trestia ta de zahăr. Și lasă-ne pe noi să ne iubim cum vrem. Nu-i așa, Zulme?
întocmai, Tone!, răspunse cealaltă jună. Prințul își agită uriașul său mădular strigând:
Așa, deci, pițipoancelor, îi dați înainte cu pipăiala! Și luând-o atunci pe una dintre ele în brațe, încercă s-o sărute pe gură. Aceasta era Tone, o brunetă drăguță, al cărei trup era împodobit în cele mai plăcute locuri cu niște frumoase
alunițe, care-i puneau și mai bine în valoare albul strălucitor; fața îi era la fel de albă, iar o aluniță de pe obrazul stâng făcea ca mina acestei grațioase fete să fie și mai nostimă. Pieptul îi era dăruit cu două țâțe superbe și tari, ca de marmură, cercuite cu albastru, și care purtau deasupra niște fragi de-un dulce roz, cea din dreapta fiind plăcut ornată și de-o aluniță plasată acolo ca o muscă.Ținând-o în brațe, Mony Vibescu își petrecuse mâinile pe sub fundul ei mare, ce semăna cu
un pepene care ar fi crescut în întuneric, atât era de alb și de plin. Bucile ei păreau a fi dăltuite într-un bloc de carrara fără de cusur, iar coapsele cu care acestea se continuau erau la fel de rotunde ca și coloanele unui templu grecesc. Câtă deosebire, însă! Coapsele ei erau calde și bucile reci, ceea ce e un semn sigur de sănătate. De la palmele primite, acestea i se înroșiseră ușor, așa că s-ar fi putut zice foarte bine că păreau făcute dintr-o cremă amestecată cu zmeură. Priveliștea aceasta îl aduse pe sărmanul Vibescu în culmea excitației. Buzele lui
mozoleau pe rând țâțele tari ale domnișoarei Tone sau se lipeau de gâtul și umerii ei, înroșindu-i. Strângea cu putere fundul acela mare și greu, tare și cărnos ca un harbuz. Pipăia bucile acelea regești și își strecurase arătătorul într-o bortă ceva mai dosnică și de-o uimitoare îngustime. Scula sa groasă, și care continua să se îngroașe, luase cu asalt un încântător intrând de mărgean acoperit de o lână de-un negru strălucitor. Ea îi striga pe românește: Nu, n-ai să
mi-o bagi!", și-n același timp zvârlea din frumoasele-i coapse rotunde și durdulii. Membrul cel gros al lui Mony atinsese deja cu vârful lui roșu și excitat adăpostul cel umed al lui Tone. Aceasta însă se desprinse din nou, dar, făcând toate aceste mișcări, îi scăpă fără să vrea un anumit sunet, însă nu unul vulgar, ci unul de-a dreptul cristalin, care-o făcu să râdă forțat și nervos. Rezistența ei slăbi, coapsele i se desfăcură, iar în clipa în care scula lui Mony reușise să-și adăpostească vârful într-un colț al întăriturii, Zulme, prietena lui Tone și partenera ei de giugiuleală, apucă brusc fuduliile lui Mony și, strângân-du-le în mâna ei cea mică, îi provocă acestuia o asemenea durere încât membrul lui încins își părăsi domiciliul, spre marea dezamăgire a lui Tone, care începuse deja să-și legene fundul ei mare sub talia-i subțire. Zulme era blondă și-avea un păr des, care-i ajungea până la călcâie. Era puțin mai scundă decât Tone, dar subțirimea și grația ei nu erau cu nimic mai prejos. Ochii îi avea negri și încercănați. De îndată ce tânăra pariziană dădu drumul boașelor princiare, Mony se repezi la ea strigând: în cazul ăsta, o să plătești tu și pentru Tone!" Și, lipindu-și apoi buzele de unul din frumoșii ei sâni, începu să-i sugă sfârcul. Zulme se răsucea în fel și chip. Ca să-și bată joc de Mony, ea își sălta și își cobora pântecele, în josul căruia îi juca o minunată coamă blondă și cârlionțată. în același timp, își arcuia spre în sus frumosul ei sex, atât de bine croit și împlinit.
Iar printre buzele acestuia se zbătea fără astâmpăr un clitoris destul de lung, vădind astfel năravurile ei lesbiene. Scula prințului cerca în zadar să pătrundă în acel sălaș; în cele din urmă, o apucă totuși peste buci, dar, când era pe punctul s-o străpungă, Tone, supărată că fusese astfel păgubită de încărcătura superbei unelte, începu să-1 gâdile cu o pană de păun la tălpi. Nemaiputându-se stăpâni, prințul se tăvălea de râs. Pana de păun îl gâdila însă fără încetare; de la tălpi trecuse între coapse, apoi la vintre și până la mădularul care-și pierdu de
îndată sumețenia. Cele două ștrengărite, Tone și Zulme, încântate de farsa lor, se hliziră o vreme, după care, aprinse la față și suflând din greu, își reluară mozoleala, sărutându-se și lingându-se de față cu prințul, care stătea plouat și cu coada între picioare. Poponețele lor se ridicau în cadență, pufii li se încâlceau, dinții le clănțăneau, iar catifeaua sânilor lor, tari și fremătători, se freca una de
atlazul celeilalte, în sfârșit, încolăcite și gemând de plăcere, se muiară reciproc, timp în care prințului începea să i se încordeze membrul din nou. Dar, văzându-le pe amândouă atât de sleite de pe urma mozolelii, se întoarse spre Mira, care mângâia în continuare scula viceconsulului. Vibescu se apropie încetișor de ea și, petrecându-și fru-moasa-i unealtă printre bucile pline ale Mirei, reuși s-o
strecoare în sexul cel umed și deschis al frumoasei fete, care, de cum simți măciulia ce-o pătrundea, îi mai dădu o contră, spre a obliga-o să intre de tot. Apoi continuă să se miște la fel de dezordonat, în vreme ce prințul îi excita cu o mână clitorisul, iar cu cealaltă îi pipăia sânii. Mișcarea aceea de du-te-vino în sexul ei foarte strâmt părea să-i provoace Mirei o deosebită plăcere, ce se traducea de altfel și prin niște țipete de voluptate. Pântecele lui Mony se lovea acum de fundul Mirei, iar răcoarea poponețului ei îi provoca prințului o senzație la fel de
plăcută ca și aceea pe care bazinul lui cald i-o provoca fetei; în curând, mișcările lor deveniră tot mai aprinse și mai sacadate: prințul se lipi cu totul de* Mira, care gâfâia strângând din buci. Apoi prințul o mușcă de umăr și rămase cu dinții în carnea ei. Mira țipă:
Ah, cât e de bine... așa... rămâi așa... mai tare... și mai tare... hai, hai, intră de tot. Dă-mi-o, dă-mi sperma ta... Dă-mi-o pe toată... Hai!... Hai!... Hai!
Și într-o descărcare comună se prăbușiră amândoi deodată și rămaseră o vreme așa. [...]
|
|
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți. Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.
Adauga in cos
|
Ispravile unui tanar Don Juan - Guillaume Apollinaire Anticariat carti dragoste, romantic, iubire, erotic
Format: 20/13 cm NU ESTE PE STOC, INSA O CAUT LA COMANDA - pentru detalii va rog puneti cartea in cos. Scrieti la observatii ceva de genul: stiu ca nu e pe stoc dar doresc sa o cautati pentru mine si finalizati comanda. FOARTE EFICIENT ESTE DACA SUNATI LA TELEFON clik pe butonul Contact si gasiti nr de telefon. de preferat cel rosu.
va voi trimite un mesaj cu un fisier atasat cu conditiile pentru a cauta aceasta carte sau mai multe altele care poate nici nu sunt postate pe site si le doriti !
subtire, gen caiet cu capse, nu scrie pe cotor
|
|
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți. Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.
Adauga in cos
|
Cele unsprezece mii de vergi - Guillaume Apollinaire Anticariat carti dragoste, romantic, iubire, erotic
Format: NU ESTE PE STOC, INSA O CAUT LA COMANDA - pentru detalii va rog puneti cartea in cos. Scrieti la observatii ceva de genul: stiu ca nu e pe stoc dar doresc sa o cautati pentru mine si finalizati comanda. FOARTE EFICIENT ESTE DACA SUNATI LA TELEFON clik pe butonul Contact si gasiti nr de telefon. de preferat cel rosu.
va voi trimite un mesaj cu un fisier atasat cu conditiile pentru a cauta aceasta carte sau mai multe altele care poate nici nu sunt postate pe site si le doriti !
de format mic
Personajul principal al romanului se arunca in minunate experiente sexuale, pline de tensiune si intriga. Cu fiecare pagina in care eroii se ingramadesc, scade totusi usor impactul erotic in detrimentul celui fantastic si spectaculos. Situatiile amuza, astfel incat, si ceea ce ar trebui, prin grotesc sau ineditul eroticului sa socheze, starnesc placere si senzual.
|
|
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți. Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.
Adauga in cos
|
Boema - Dan Franck Anticariat carti biografii, memorii, jurnale
Format: NU ESTE PE STOC, INSA O CAUT LA COMANDA - pentru detalii va rog puneti cartea in cos. Scrieti la observatii ceva de genul: stiu ca nu e pe stoc dar doresc sa o cautati pentru mine si finalizati comanda. FOARTE EFICIENT ESTE DACA SUNATI LA TELEFON clik pe butonul Contact si gasiti nr de telefon. de preferat cel rosu.
va voi trimite un mesaj cu un fisier atasat cu conditiile pentru a cauta aceasta carte sau mai multe altele care poate nici nu sunt postate pe site si le doriti !
de format ceva mai mare decat normal
reconstituirea romanesca a vietii unei epoci care nu inceteaza sa intrige si sa fascineze: boema avangardista a anilor 1900-1930
Arta moderna s-a nascut din miinile acestor elemente de dezordine. Intre 1900 si 1930, ei nu s-au multumit numai sa duca «viata de artist» care i-a facut detestabili pentru unii si pentru care multi altii i-au invidiat, ci, mai presus de orice, au inventat limbajul secolului. [...] Cartea aceasta, Bohemes, s-a nascut in atelierele de la Bateau-Lavoir si a crescut pe trotuarele din Ruche si Montparnasse. Se incruciseaza cu romanul Nu couché (n.m. S.P.: Éd. Du Seuil, 1998). Ii completeaza golurile, misterele nedezvaluite. [...] Am dispus materialul altfel. [...] am scris cele doua carti in paralel. Nu couché viziteaza atelierele, cafenelele, bordelurile epocii prin inventii care nu apartin martorilor momentului. [...] Bohèmes exploreaza tabloul in toata lumina si bogatia lui. Ii prezinta pe artistii din Montmartre si din Montparnasse cu vocea povestitorului. Nu sint istoric de arta. Scriitorul are propriul sau limbaj. Limbajul meu se afla aici.
O maniera de a scrie un alt roman: acela al unor personaje, locuri, opere, pe care secolul, intorcind pagina, le-ar duce pe o insula pustie daca i-ar placea sa se regaseasca, la umbra propriei memorii. Asa isi prezinta scriitorul francez Dan Franck volumul Bohèmes, aparut in 1998 la Calman-Lévi si, de curind, in romaneste la Universal Dalsi, sub titlul Boema. O carte picanta, trepidanta si fermecatoare (necomentata, din pacate, pina in prezent) vizind reconstituirea romanesca a vietii unei epoci care nu inceteaza sa intrige si sa fascineze: boema avangardista a anilor 1900-1930. Nu un studiu pedant, nu un eseu destept, ci romantarea non-fictionala a istoriei scandalagiilor sublimi ai artei moderne: acea istorie cuprinsa, cu aproximatie, intre Salonul Independentilor de la Paris, in 1906, si sinuciderea pictorului franco-bulgar Jules Pascin, in 1930. O monografie neconventionala realizata cu mijloacele artistului, dar avind in spate o bibliografie impozanta si un aparat de note bine articulat.
Probabil, cel mai potrivit omagiu adus marilor figuri ale avangardei pariziene din anii nebuni: transformati in personaje (ceea ce, de fapt, au si fost!), Picasso, Jarry, Max Jacob, Apollinaire, Braque, Matisse, Tzara, Man Ray, Aragon, Breton, Soutine, Chagall, Diaghilev, Delaunay, Pascin, Dali, Modigliani, Cendrars, Satie si multi altii traverseaza cele peste 450 de pagini. Cele trei sectiuni mari ale cartii: Anartistii de pe Butte Montmartre, Montparnasse pleaca la razboi, Montparnasse, oras deschis au ca personaj principal Parisul boemei artistice capitala avangardei dintre Montmartre si Montparnasse, unde se intilnesc insurgenti veniti din toate colturile Europei. In prim-plan se afla amorurile si aventurile (erotice, artistice s.a.m.d.), scandalurile, incurcaturile, petrecerile (si orgiile), farsele, dramele si tragediile acestora. Ele recompun fizionomia, ritmul si atmosfera unei epoci. Un stil eficient, alert, in care informatia documentara alterneaza firesc cu evocarea pitoreasca, cu inscenarea dialogata si anecdotica ironica in fraze precise, nervoase.
Complementara oricarei abordari academice, cartea lui Dan Frank nu te lasa sa respiri: ea este cu atit mai atractiva cu cit vorbeste, simplu si firesc, despre oameni reali care au fost, artisti anarho-boemi care au marcat, fiecare in felul sau, istoria secolului trecut. Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat cunoscutul vers al formatiei Phoenix acopera numai in parte continutul prezentului volum: (aproape) nimic desuet, fumat in stilurile de viata ale eroilor mai sus-mentionati, desi o aura de nostalgie se insinueaza pe nesimtite. S-ar putea glosa mult pe marginea materialului care asigura substanta acestei aparitii editoriale aproape insolite (un posibil corespondent fiind, la noi, monografia lui François Buot despre Tristan Tzara publicata la Compania). Ma multumesc deocamdata sa decupez un fragment... nostalgic, inainte de a va invita la lectura:
Inaintea primului razboi mondial, daca Picasso era deja bogat, cea mai mare parte a confratilor sai traiau intr-o incredibila saracie. Dupa 1918, ei isi cumparau Bugatti si hoteluri particulare. Vremea uceniciei trecuse. Guillaume Apollinaire, mort cu doua zile inainte de armistitiu, lua cu el epoca pionierilor. Modigliani, disparut in 1920, inchide epoca vietilor in vagabondaj pe care le traisera Villon si Murger. Bulgarul Jules Pascin inchide, pentru totdeauna, poarta primilor treizeci de ani ai secolului: timpul boemilor [citat de pe site Observator Cultural]
|
|
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți. Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.
Adauga in cos
|
Antologia Enigma - un grup de mai multi autori Anticariat carti politist, enigma, aventura, spionaj, razboi, thriller, groaza
Format: 18/12 cm- 2 volume - dar am DOAR vol 1
vol.1 contine :
Intoarcerea incineratului - Cami
Martorul acuzării - Agatha Christie
Asasinatul din Via Belpoggio - Italo Svevo
Banuiala - Dorothy L. Sayers
Micul cinematograf din Edgware Road - Ghraham Greene
Fructele de ceara - Ray Bradbury
Moartea si busola - Jorge Luis Borges
Urma de pas pe cer - John Dickinson Carr
Oaspetele ultimelor ceremonii - Villiers De L'Isle-Adam
Tizana - Leon Bloy
Talharii - Maxim Gorki
Doamna Dargent - Georges Bernanos
Secretul lui Loveday - L. J. Beeston
Deshoulieres - Jean Richepin
volumul 2 contine :
O femeie teribila - Cami
Roze in vesmant de catifea - Alfredo Segre
Mortul cu bratul ridicat - Roy Vickers
S-a pierdut un tren special - Arthur Conan Doyle
Pomelnicul mortilor - Lev Seinin
Plimbare sumbra - Francis Iles
Pestisorii de aur - Raymond Chandler
Servitorul Harr - Arthur Lundkvist
Casa de la Grande-Breteche - Honore de Balzac
Dispariția lui Honore Subrac - Guillaume Apollinaire
Accidentul - Seicho Matsumoto
|
|
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți. Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.
Adauga in cos
|
|
© 2025 Anticariat Librarie, Ploiesti. Toate drepturile rezervate.
|
|
|
|
|