Contact:  Vodafone: 0723 318 590  
Vodafone este telefonul la care ma gasiti oriunde. Sun inapoi la apelurile pierdute.
MULTUMESC PENTRU INTELEGERE!

Din experienta mea reiese ca cei cu care am vorbit direct au inteles mult mai exact situatia indiferent daca au comandat sau nu !!! Cu foarte multe persoane care nu au acceptat aceasta discutie directa au aparut neintelegeri. Nu vreau sa pacalesc pe nimeni, nu vreau sa fortez pe nimeni sa cumpere sau sa vorbeasca cu mine. E alegerea dvs. Insa e posibil ca sa aveti nemultumiri care ar fi foarte probabil sa le eliminati daca am discuta direct si ati intelege exact situatia cu ceea ce comandati !!! Discutia directa e mult mai bogata in nuante si intelegerea este mult mai buna. Intrebarile au un raspuns instantaneu si se pot face precizari pana intelegerea este corecta si completa !!!
Prima pagină Impresii Contact  
  Nu aveti produse in cosul de cumparaturi.   Cosul meu
de
cumparaturi
    Anticariat Librarie => Lista carti => Cautare: Gabriel Garcia Marquez
Pagini:  ( 1 )  2 >>  
        Detalii

Un veac de singuratate - Gabriel Garcia Marquez

Anticariat carti literatura universala
Format: 18/11 cm-
"Un veac de singuratate", capodopera care l-a propulsat pe Gabriel García Márquez pe orbita celebritatii internationale si i-a adus premiul Nobel (1982), este, in opinia unanima a criticii - dupa Don Quijote de la Mancha, nemuritoarea creatie a lui Cervantes -, cel mai frumos roman de expresie spaniola din toate timpurile, asa cum marturiseste si Pablo Neruda care il numeste "Don Quijote al timpului nostru".

Istoria celor o suta de ani ai fabuloasei aventuri traite de cele sapte generatii ale familiei Buendía, cu fanteziile, obsesiile, tragediile, pasiunile, disperarile si sperantele lor, este de fapt istoria miticului Macondo, intemeiat de patriarhul José Arcadio Buendía, teritoriu prodigios, unde fantasticul, irealul, se insinueaza adesea in realitate, miraculosul convietuind firesc cu viata de zi cu zi. Insa intregul demers narativ sugereaza ideea ca Macondo nu se margineste la o arie concreta, istoria sa fiind de fapt istoria existentei umane, caci, asa cum arata autorul,"mai curand decat un loc de pe lume, Macondo este o stare de spirit".

Laureat al Premiului Nobel pentru Literatura in 1982, scriitorul columbian Gabriel García Márquez s-a nascut in 1927, in Aracataca, fiind cel mai cunoscut scriitor sud-american al secolului XX, devenind pe plan mondial parintele realismului magic...

Am inceput sa scriu din intamplare, poate numai pentru a-i demonstra unui prieten ca generatia mea era capabila sa produca scriitori; apoi am cazut in capcana de a scrie mai departe din placere, iar mai tarziu, in alta capcana, si anume, ca nimic nu-mi placea mai mult pe lume decat sa scriu.
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Ochi de caine albastru - Gabriel Gacia Marquez

Anticariat carti literatura universala
Format: 20/13 cm-
Autor distins cu Premiul Nobel pentru literatura

In Ochi de caine albastru, scufundarea lui Garcia Marquez in aceasta „alta“ realitate e profunda si vertiginoasa. Aici nu este vorba despre o realitate placuta si amuzanta. Garcia Marquez ne pune fata in fata cu o prezenta inevitabila - moartea -, dezvaluind-o ca pe o parte geamana a vietii noastre. Moartea licarindu-ne in vise, cunoscuta apoi ca experienta totala a sufletului si a corpului. Moartea ca o constanta iminenta, care ne arata pana in ce punct fiinta noastra este formata din aspecte distincte si niciodata imaginate.

Fragment din volumul "Ochi de caine albastru" de Gabriel Garcia Marquez:

"Atunci m-a privit. Credeam ca ma privea pentru intaia oara. Dar apoi, cand s-a intors ocolind sfesnicul, iar eu ii simteam mai departe pe umar, in spatele meu, privirea alunecoasa, si grea, am inteles ca eu eram cel care o privea pentru intaia oara. Am aprins o tigara. Am tras in piept fumul aspru si tare, inainte de a face sa se invarteasca scaunul, tinandu-l in echilibru pe unul din picioarele dinapoi. Dupa o clipa am vazut-o acolo, asa cum statuse in toate noptile, dreapta, langa sfesnic, privindu-ma. Pret de cateva minute n-am facut altceva decat sa ne privim. Eu o priveam stand pe scaun, tinandu-l in echilibru pe unul din picioarele dinapoi. Ea, dreapta, cu o mana lunga si nemiscata pe sfesnic, privindu-ma. Ii vedeam pleoapele luminate ca in fiecare noapte. Atunci mi-am amintit de cuvintele dintotdeauna si le-am rostit: „Ochi de caine albastru". Ea mi-a raspuns fara sa-si ia mana de pe sfesnic: „Asa. N-o sa mai uitam niciodata". Iesi din cercul de lumina, suspinand: „Ochi de caine albastru. Am scris cuvintele astea peste tot".

Am vazut-o indreptandu-se spre masuta de toaleta. Am vazut-o aparand in oglinda rotunda, privindu-ma acum, la capatul unui dus si intors al luminii socotite matematic. Am vazut-o cum nu-si mai lua de la mine ochii mari de cenusa aprinsa: cum ma privea pe cand isi deschidea pudriera incrustata cu sidef trandafiriu. Am vazut-o cum isi pudra nasul. Cand termina, inchise pudriera, se ridica iar in picioare si se indrepta din nou spre sfesnic, spunand: „Mi-e teama ca o sa viseze cineva camera asta si o sa-mi rascoleasca lucrurile"; si intinse deasupra flacarii aceeasi mana lunga si tremuratoare pe care si-o incalzise inainte de a se aseza la oglinda. Si zise: „Nu ti-e frig?" Iar eu am spus: „Uneori". Ea a mai zis: „Trebuie sa-ti fie acum". Si atunci am inteles de ce nu puteam sa stau singur pe scaun. Frigul imi dadea certitudinea singuratatii mele. „Acum imi este - am spus. Si e ciudat, pentru ca noaptea e blanda. Poate mi s-a rasucit cearsaful." Ea nu raspunse. Se indrepta spre oglinda si eu m-am invartit iar cu scaunul, ca sa ma intorc cu spatele la ea. Fara s-o vad, stiam ce face. Stiam ca se asezase din nou in fata oglinzii, vazandu-mi spinarea, care avusese timp sa ajunga pana in strafundul oglinzii si sa-i atraga privirea, care si ea avusese exact atata timp cat trebuia ca sa ajunga in strafund si sa se intoarca mai inainte ca mana sa aiba timp sa schiteze o a doua miscare - pana la buzele pe care si le daduse cu ruj, cand ridicase prima oara mana in fata oglinzii."
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Toamna patriarhului - Gabriel Garcia Marquez

Anticariat carti literatura universala
Format: 17,5/10,5 cm
Fara descriere
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Un veac de singuratate - Gabriel Garcia Marquez

Anticariat carti literatura universala
Format: 20/13 cm-
"Un veac de singuratate", capodopera care l-a propulsat pe Gabriel García Márquez pe orbita celebritatii internationale si i-a adus premiul Nobel (1982), este, in opinia unanima a criticii - dupa Don Quijote de la Mancha, nemuritoarea creatie a lui Cervantes -, cel mai frumos roman de expresie spaniola din toate timpurile, asa cum marturiseste si Pablo Neruda care il numeste "Don Quijote al timpului nostru".

Istoria celor o suta de ani ai fabuloasei aventuri traite de cele sapte generatii ale familiei Buendía, cu fanteziile, obsesiile, tragediile, pasiunile, disperarile si sperantele lor, este de fapt istoria miticului Macondo, intemeiat de patriarhul José Arcadio Buendía, teritoriu prodigios, unde fantasticul, irealul, se insinueaza adesea in realitate, miraculosul convietuind firesc cu viata de zi cu zi. Insa intregul demers narativ sugereaza ideea ca Macondo nu se margineste la o arie concreta, istoria sa fiind de fapt istoria existentei umane, caci, asa cum arata autorul,"mai curand decat un loc de pe lume, Macondo este o stare de spirit".

Laureat al Premiului Nobel pentru Literatura in 1982, scriitorul columbian Gabriel García Márquez s-a nascut in 1927, in Aracataca, fiind cel mai cunoscut scriitor sud-american al secolului XX, devenind pe plan mondial parintele realismului magic...

Am inceput sa scriu din intamplare, poate numai pentru a-i demonstra unui prieten ca generatia mea era capabila sa produca scriitori; apoi am cazut in capcana de a scrie mai departe din placere, iar mai tarziu, in alta capcana, si anume, ca nimic nu-mi placea mai mult pe lume decat sa scriu.
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

A trai pentru a-ti povesti viata - Gabriel Garcia Marquez

Anticariat carti Biografii, memorii, jurnale
Format: 20/13 cm-
Viata nu este ce ai trait, ci ce îti amintesti ca ai trait si cum ti-o amintesti pentru a o povesti. (Gabriel Garcia Marquez)

In cele peste 600 de pagini, Marquez isi descrie copilaria, adolescenta si o parte din tinerete.
Cartea începe cu un episod din tineretea autorului, pe la douãzeci de ani, când mama sa îl roagã sã o ajute sã vândã casa bãtrâneascã din Aracataca. Marquez era la acea vreme un rãtãcitor, tocmai abandonase studiile de drept si îsi petrecea timpul citind si scriind, fãrã sã fi stabilit ce fel de scriitor doreste sã fie. Cãlãtoria cãtre casa pe care o pãrãsise la vârsta de opt ani îi trezeste amintirile, inspiratia, indicându-i ce ar putea sã scrie despre ea si sugerându-i, într-un fel, si cum sã scrie.
Marquez dã roatã amintirilor sale, concentrându-se asupra anilor în care a devenit scriitor, dar plonjând în anii copilãriei si ai tineretii pentru a prelua experientele care l-au influentat pe scriitorul ce urma sã devinã.
A trai pentru a-ti povesti viata este si o cronicã a familiei. Marquez descrie atmosfera în care creste, rudele si vecinii. De la tatãl sãu, telegrafistul, la hoarda în continuã crestere de rude, la mama sa (care îl pãrãseste în 2002, ca si cum ar fi pus punct cãrtii), la rudele mai îndepãrtate, fascinantul, si cu dragoste descris, clan.
Cartea este plinã de scurte portrete si schite, fiecare suficientã pentru a captura integral un caracter, asa cum este, de exemplu, neuitata paginã despre mãtusa oarbã pe care ne-o putem imagina perfect mergând prin casã si bazându-se doar pe mirosul ei pentru a se orienta. Mãrturiseste cã mãtusa murise când el avea numai doi ani, sugerând cã totul este memorie precoce dar si re-inventie lung exersatã, ce-l amãgeste chiar si pe autor cã se aflã în fata realitãtii. Totul se bazeazã pe povestile si legendele familiei pe care le ascultase si le reascultase si care se aflã la baza talentului sãu scriitoricesc.
Din paginile memoriilor transpare la tot pasul in mod navalnic exemplara vocatie de scriitor a lui Gabriel Garcia Marquez:" vocatia artistica, cea mai misterioasa dintre toate, careia ii consacri viata intreaga fara sa astepti nimic de la ea... pe care o porti inlauntrul tau de cand te nasti... asa cum este vocatia de preot.
In ziua in care am descoperit ca tot ceea ce imi placea cu adevarat era sa povestesc istorii, mi-am propus sa fac tot ce-mi sta in putinta spre a-mi implini aceasta dorinta. Mi-am spus: aceasta este vocatia mea. nimeni si nimic nu ma poate face sa ma consacru unei alte activitati."
BookBlog, Alina Gogan
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Toamna patriarhului - Gabriel Garcia Marquez

Anticariat carti literatura universala
Format: 20/13 cm-
Fara descriere
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Fantastica si trista poveste a Candidei Erendira si a nesabuitei sale bunici - Gabriel Garcia Marquez

Anticariat carti literatura universala
Format: 16/11 cm-
Fara descriere
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Jidovul ratacitor - Eugene Sue

Anticariat carti Istorice, capa si spada, aventura, dragoste
Format: 20/13 cm-
2 volume

Printr-o răsturnare uluitoare, ceea ce constituia rostul atâtor oameni – nemurirea – pentru el avea să devină o pedeapsă. El tăgăduise rânduiala lucrurilor. Rânduiala lucrurilor avea să fie tăgăduită pentru el. El era noul Adam. El va fi opusul lui Faust, cel care nu voia să moară. El, în schimb, își va dori să moară și îi va fi cu neputință.

Îndrăgostit de Maria, împreună cu care a copilărit în Magdala, cizmarul Ahasverus din Ierusalim refuză să-l primească în cizmărie pe Galileeanul condamnat la răstignire si îi refuză un ultim pahar cu apă. Deși e cutremurat de blândețea din privirea bărbatului încovoiat de cruce, îi strigă furios “Mergi! Mergi odată!” Acum el este cel care tot merge de secole. Blestemat sa umble fara incetare secole dupa secole, ducand dupa el urgia unui flagel care a pustiit lumea - holera
Blestemata sa strabata pamantul in lung si in lat va fi si o fica a unui rege care a cerut decapitarea Sf. Ioan Botezatorul.
Timp de secole, cele 2 personaje isi poarta povara blestemului, rugandu-l pe Mantuitor sa le ia nemurirea

Cel căruia Isus i-a luat moartea lăsîndu-i viața pînă la reîntoarcerea Sa, nu era un slujitor al lui Anna, ci după unii, cizmar, după alții negustor sau chiar un portar de la curtea lui Ponțiu Pilat. Apoi, zic unele varinate, că nu L-a pălmuit cînd a fost înfățișat arhiereului, ci L-ar fi gonit disprețuitor cînd L-a văzut ducîndu-și crucea spre Gologota, sau ar fi refuzat să-i dea un pahar cu apă cînd Mîntuitorul, în suferință, i l-a cerut. Iar vorbele cu care Fiul lui Dumnezeu i-a pus nemurirea pe umeri, diferă și ele de la o sursă la alta. În orice caz, ideea e una: omul i-a greșit lui Isus și pedeapsa dată a fost să nu moară pînă cînd Isus va veni a doua oară. Să umble prin lume pînă la pulverizarea ei, să umble prin istorie pînă la sfîrșitul ei, să umble printre oameni pînă la apusul speciei lor. Legenda a fost frenetic trăită în toate colțurile creștinătății. Începînd cu Armenia secolului al XII-lea și pînă în Anglia secolului al XIX-lea s-au raportat mii de apariții ale personajului respectiv. Rătăcitorul nemuritor era cunoscut cu multe nume – dintre ele, Ahasverus e cel mai răspîndit, dar l-a chemat și Matatias, Butadeus, Isac Laquedem etc. Clerici de toate rangurile, oameni credincioși sau călători pasionați l-au văzut sub diverse chipuri în Italia, în orașele germane, la Bruxelles și în Spania, ba chiar și în Bucovina. Fiind un articol serios, nu pun la socoteală mărturia lui Ostap Bender care l-ar fi reperat trecînd granița românească pentru ca, imediat după aceea să petreacă un timp prin Chișinău și, în cele din urmă, să fie înșfăcat de un războinic antisemit pe malul Niprului. Se știe, Ostap Bender nu e un om de încredere. Pe la jumătatea secolului al XIX-lea, în plină modă a romanelor foileton , Eugène Sue (1804 – 1857) a făcut un imens succes cu "Evreul rătăcitor", o carte cu "trompe titre" pentru că nu e vorba decît tangențial despre personajul legendar, dar care se deschide cu o scenă epocală, în care Evreul și sora sa, care este și ea purtătoare a pedepsei eterne, se află de-o parte și de alta a strîmtorii Bering, cea care separă în lumea polară "America" de "Europa". Rătăcitorul stă pe partea europeană, sora sa pe partea americană și amîndoi sînt condamnați să trăiască atît timp cît pe pămînt vor mai exista membrii ai unei familii numită de Rennepont, abroberscentă, răspîndită în toată lumea și destul de rezilientă. Cartea lui Eugène Sue este, de fapt, virulent anti-iezuită și cam pro-hughenotă (paginile în care iezuiții împing un om spre sinucidere pentru a-i moșteni averea sînt zguduitoare, ce-i drept), dar și subtil anti-semită. Aventura pe care o descrie, însă, este de aceeași amploare și culoare cu cea din cealaltă carte de mare succes a sa, "Misterele Parisului." Succesul romanului este total: va provoca ecranizări destule cînd va veni epoca filmului, dar și o operă scrisă sub imperiul momentului de către Jacques-Fromental Halevy (1799 – 1862). În orice caz, legendarul personaj intersectează mai profund sau mai marginal narațiuni ale unor autori pe cît de diverși pe atît de importanți: Voltaire, Balzac, Rimbaud, H.G. Wells, Mircea Eliade, Simone de Beauvoir sau Gabriel Garcia Marquez. Din cîte cunosc, cred că cea mai bună carte direct legată de legendă este cea a lui Jean d'Ormesson, intitulată "Histoire du Juif errant" și tradusă la noi în 1995, la fosta editură Univers, în faimoasa colecție "Romanul secolului XX", sub titlul "Povestea jidovului rătăcitor". Rătăcitorul, numit aici Simon Fussganger, întîlnește în anii 1980, la Veneția, un cuplu de tineri îndrăgostiți veniți ca turiști în splendidul oraș și le povestește istoria lumii așa cum a văzut-o el, cel blestemat de Isus să nu moară pînă la revenirea Sa. Simon este un personaj modest, erudit, cu un farmec discret, înțelepțit. A bătut lumea în lung și-n lat, de la Lisabona pînă în China, a străbătut istoria alături de Ponțiu Pilat, de Nero, de vizigotul Alaric care a cucerit Roma, de Frederic al II-lea al Sfîntului Imperiu ("Anticristul însuși" după expresia Papei Grigorie al IX-lea), de marele Khan, de Sf. Francisc, de Cristofor Columb și tot așa, a fost, de tînăr, îndrăgostit de Maria, fecioara care nu a răspuns iubirii sale pentru că avea de îndeplinit cea mai mare misiune omenească posibilă: să-L nască pe Fiul lui Dumnezeu, dar s-a iubit cu Popeea și cu Pauline Bonaparte. Felul în care și-a putut îndulci cumplita pedeapsă a fost acela de a încerca să se bucure aflînd pur și simplu cît mai multe despre lumea oamenilor. Cartea lui d'Ormesson mi se pare una de prim raft, nu doar pentru că e o bijuterie literară, ci pentru dă sens omenesc ideii supraomenești care subîntinde legenda. Știm că este imposibil pentru un om, să mărturisească istoria întreagă. Dar dacă ar fi cineva pus în situația să o facă, ar trebui să citească, întîi, această carte ca să știe cum. Omenească și supraomenească deopotrivă, istoria privită în direct, fără oprire, devine o pușcărie. Aidoma înțelepților, singura șansă ca să poți prinde eliberarea pe care El o va aduce, este să încerci să te bucuri de pușcăria cumplită care îți e dată. Pentru cineva ca Kirkegaard, Ahasverus este simbolul marii disperări – trăirea într-un rău mortal, dar care nu te lasă să mori. La d'Ormesson, disperarea existențială este convertită în înțelepciune. Poate un pic tristă, de acord, dar asta nu e din cauza istoriei povestite, ci din cauza Veneției, unde se povestește istoria. citez pe Sever Voinescu
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Un veac de singuratate - Gabriel Garcia Marquez

Anticariat carti literatura universala
Format: 16/12 cm-
AM ALTA EDITIE PE STOC - dati clic pe autor. Aceasta editie NU ESTE PE STOC, INSA O CAUT LA COMANDA - pentru detalii va rog puneti cartea in cos. Scrieti la observatii ceva de genul: stiu ca nu e pe stoc dar doresc sa o cautati pentru mine si finalizati comanda. FOARTE EFICIENT ESTE DACA SUNATI LA TELEFON – clik pe butonul Contact si gasiti nr de telefon. de preferat cel rosu.
va voi trimite un mesaj cu un fisier atasat cu conditiile pentru a cauta aceasta carte sau mai multe altele care poate nici nu sunt postate pe site si le doriti !
de format mic,

Autorul a castigat Premiul Nobel pentru Literatură în 1982 cu acest roman.

"este cu adevarat un roman de exceptie in care Gabriel Garcia Marquez a dat cu altruism tot ce a avut mai bun in el [...]
In "Un veac de singuratate" Gabriel Garcia Marquez pune in rama istoria unei familii si a orasului in care locuieste vreme de peste un veac. Axul in jurul caruia se rotesc personajele este Ursula, mama care conduce gospodaria. Este personajul prin ochii caruia vedem felul in care se transforma sotul, copii, nepotii si stranepotii dupa ce trec prin nenumarate intamplari. Insa esenta urmarita de Marquez este rescrierea istoriei Columbiei printr-o parabola a omului, a evolutiei fiintei umane de la Geneza si pana la Apocalipsa. Orasul unde veacul de singuratate isi tese mrejele este Macondo, oras fictiv, inspirat dupa Aracataca – orasul natal al lui Marquez. Cele sapte generatii, ca sapte vraji, sapte, numar magic, isi traiesc zilele intre ignoranta si cunoastere, intre intemeierea orasului si singuratate, intre izolare si iubire.
romanul se invarte in jurul unei teme universale: tema dragostei. Dragostea pura, sentiment inaltator, produs al evolutiei fiintei, colac de salvare al umanitatii . Dar dragostea nu e intotdeauna asa. Uneori e instinct pur, inclinand spre ridicol. Si adesea aceasta deviere se plateste scump. Devieri de la drumul drept, compromisuri, toate formeaza un cerc vicios, in care omul se inalta si evolueaza, doar pentru a reveni la punctul de plecare in clipa urmatoare. Iar acest cerc vicios poate fi rupt doar prin sentimente de dragoste pura."
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
        Detalii

Tigrul monden - antologie

Anticariat carti literatura universala, umor, comic
Format:
cartonata si cu supracoperta . proza satirica universala contemporana
Marin Sorescu, Kobo Abe, Aghasi Aivazian, Ryunosuke Agutagawa, Marcel Ayme, George Balaita, Massimo Bontempelli, Gunter Bruyn, Miodrag Bulatovic, Mihail Bulgakov, Alejo Carpentier, Mircea Ciobanu, Julio Cortazar, Ion Cristoiu, Daniel Dragan, Jean Ferry, Carlo Emilio Gadda, Witold Gombrowicz, Ioan Grosan, Gabriel Garcia Marquez, Mary McCarthy, Fanus Neagu, Aldo Palazzeschi, Arturo Uslar Pietri, Isaac Bashevis Singer, Vano Siradeghian, Muriel Spark, Vaili Suksin, Yves Theriault, Michael Tournier, Boris Visan, Alfonso Zamora Vicente, Evelyn Waugh, P.G. Wodehouse
Preț: Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

Adauga in cos
Pagini:  ( 1 )  2 >>  
 Web Design  Web Hosting  

Nu gasiti o carte ?

Rog sunați la telefon și NUMAI după aceea pe:

(aici raspund doar cand am netul deschis)

sau
Scrieți AICI
O ultimă variantă:

O vom gasi in reteaua noastra de colaboratori !