Contact:  Vodafone: 0723 318 590  
Vodafone este telefonul la care ma gasiti oriunde. Sun inapoi la apelurile pierdute.
MULTUMESC PENTRU INTELEGERE!

Din experienta mea reiese ca cei cu care am vorbit direct au inteles mult mai exact situatia indiferent daca au comandat sau nu !!! Cu foarte multe persoane care nu au acceptat aceasta discutie directa au aparut neintelegeri. Nu vreau sa pacalesc pe nimeni, nu vreau sa fortez pe nimeni sa cumpere sau sa vorbeasca cu mine. E alegerea dvs. Insa e posibil ca sa aveti nemultumiri care ar fi foarte probabil sa le eliminati daca am discuta direct si ati intelege exact situatia cu ceea ce comandati !!! Discutia directa e mult mai bogata in nuante si intelegerea este mult mai buna. Intrebarile au un raspuns instantaneu si se pot face precizari pana intelegerea este corecta si completa !!!
Prima pagină Impresii Contact  
    Anticariat Librarie => Detalii carte: Microeconomie si macroeconomie - Ion Bulborea + alti 7 colaboratori

Carte: Microeconomie si macroeconomie - Ion Bulborea + alti 7 colaboratori



Adaugă în coș


Teorie si practica econometrica


Sisteme expert pentru contabilitatea financiara


Contabilitea intreprinderii


Moneda, credit, banci

Titlu:

Microeconomie si macroeconomie

Autor:

Ion Bulborea + alti 7 colaboratori

Format: 20/14,5 cm- 
Descriere:

am doar partea I - Microeconomie

Cursul de Microeconomie si Macroeconomie se adreseaza cu precadere studentilor din anul I de la toate facultatile cu profil economic si juridic din Universitatea Romano – Americana.

Prin problematica abordata se urmareste insusirea de catre studenti a conceptelor de baza ale economiei ca stiinta sub dubla ipostaza: de microeconomie si macroeconomie. In planul de invatamant Microeconomia este prevazuta in semestrul I, iar Macroeconomia in semestrul al II-lea. Aceste doua componente sau subdiviziuni ale economiei reprezinta suportul teoretic pentru alte discipline prevazute in planurile de invatamant ale facultatilor.

Structura cursului este axata pe specificul economiei de piata moderne, acordandu-se atentie deosebita tipurilor principale de piata, mecanismelor de formare a preturilor (concurenta, cerere si oferta, comportamentul agentilor economici etc.) si repartitia veniturilor.  

Preț:

Negociabil în funcție de câte (și ce) titluri cereți.
Dacă sunați e foarte posibil să vă dau prețul pe loc sau imediat ce ajung la PC.

       Detalii:
Editura: Pro Universitaria 
Colectia:  
An aparitie: 2007 
Nr pagini: 280 
Categoria:

economie 

Grad uzura: foarte buna 
Observatii:  
Adaugă în coș


Magia sponsorizarii

Psihologia reclamei

Sisteme contabile comparate

Reglementari in domeniul transporturilor in regim de taxi si de inchiriere

Romania sub tirania cifrelor mici!

Economia serviciilor
<< Inapoi <<  
 Web Design  Web Hosting  

Nu gasiti o carte ?

Rog sunați la telefon și NUMAI după aceea pe:

(aici raspund doar cand am netul deschis)

sau
Scrieți AICI
O ultimă variantă:

O vom gasi in reteaua noastra de colaboratori !